Tingimused
Müügitingimused
Kõik hinnad ja maksed on eurodes (EUR).
1. Maksmine
Maksta saab kõikide suuremate Eesti pankade kaudu ning pangakaardiga.
Maksete vahendajaks on Maksekeskus AS.
Toetatud pangad ja makseviisid:
- Swedbank
- SEB
- Luminor
- LHV
- Coop Pank
- Pocopay
- Krediitkaardid
2. Vahetuskursid
Kõik tehingud toimuvad eurodes (EUR).
Kui teie pangakaart on mõnes muus valuutas, teeb valuutavahetuse teie kaardi väljastanud pank vastavalt nendele kehtivale vahetuskursile tehingu töötlemise päeval.
3. Tarne
- Tooteid müüakse ja tarnitakse ainult Eestisse.
- Kaup saadetakse pärast makse laekumist kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati.
- Standardne tarneaeg on 15–23 päeva.
- Eriolukordades võib tarneaeg mõne toote puhul pikeneda kuni 60 päevani.
- Tooted saabuvad otse tootja laost väljastpoolt Eestit.
- Tarneteenuse pakkuja võib erineda olenevalt tootest.
4. Tellimine
- Lisage soovitud tooted ostukorvi.
- Kontrollige, et toote suurused ja variandid vastaksid teie soovile.
- Ostukorvis saate:
-
-
- muuta koguseid;
- eemaldada toote („eemalda see toode“).
-
- Kui soovite poes ringi vaadata, vajutage „Jätka ostmistˮ.
- Tellimuse vormistamiseks vajutage „Maksmaˮ.
- Täitke tellimuse lehel oma kontaktandmed, valige Omniva pakiautomaadi asukoht ja makseviis.
- Kontrollige andmed ja tellimus üle, seejärel vajutage „Esita tellimusˮ.
- Teid suunatakse edasi internetipanka või makselehele, kus saate tellimuse eest tasuda.
- Pärast makse õnnestumist saadame teie e-postile tellimuse kinnituse.
Tellimusi töötleme tööpäevadel E–R kell 9.00–17.00.
Kui esitate tellimuse reedel pärast kell 16.00, vormistame selle järgmisel tööpäeval (tavaliselt esmaspäeval).
5. Tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks:
- Kaupa võib kasutada ainult niipalju, kui on vaja kauba omaduste ja toimimise kontrollimiseks, nii nagu füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud rohkem (nähtavad kasutus- või kulumisjäljed), on veebipoel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Tagastada ei saa:
- kaupu, mis on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades (näiteks eritellimusmööbel või muud eritellimused);
- kaunistusi ja ehteid, millel on erigraveering või muu isikupärastatud lahendus.
Enne tagastamist palume saata e-posti teel oma tellimuse numbri ja lühikese selgituse.
Pärast tagastatud kauba kättesaamist teeme kliendile tagasimakse 14 päeva jooksul.
Tagastatav summa sisaldab toote hinda + esialgset tarnekulu.