Tingimused

Müügitingimused

Kõik hinnad ja maksed on eurodes (EUR).


1. Maksmine

Maksta saab kõikide suuremate Eesti pankade kaudu ning pangakaardiga.
Maksete vahendajaks on Maksekeskus AS.

Toetatud pangad ja makseviisid:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • LHV
  • Coop Pank
  • Pocopay
  • Krediitkaardid

2. Vahetuskursid

Kõik tehingud toimuvad eurodes (EUR).
Kui teie pangakaart on mõnes muus valuutas, teeb valuutavahetuse teie kaardi väljastanud pank vastavalt nendele kehtivale vahetuskursile tehingu töötlemise päeval.


3. Tarne

  • Tooteid müüakse ja tarnitakse ainult Eestisse.
  • Kaup saadetakse pärast makse laekumist kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati.
  • Standardne tarneaeg on 15–23 päeva.
  • Eriolukordades võib tarneaeg mõne toote puhul pikeneda kuni 60 päevani.
  • Tooted saabuvad otse tootja laost väljastpoolt Eestit.
  • Tarneteenuse pakkuja võib erineda olenevalt tootest.

4. Tellimine

  • Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  • Kontrollige, et toote suurused ja variandid vastaksid teie soovile.
  • Ostukorvis saate:
      1. muuta koguseid;
      2. eemaldada toote („eemalda see toode“).
  • Kui soovite poes ringi vaadata, vajutage „Jätka ostmistˮ.
  • Tellimuse vormistamiseks vajutage „Maksmaˮ.
  • Täitke tellimuse lehel oma kontaktandmed, valige Omniva pakiautomaadi asukoht ja makseviis.
  • Kontrollige andmed ja tellimus üle, seejärel vajutage „Esita tellimusˮ.
  • Teid suunatakse edasi internetipanka või makselehele, kus saate tellimuse eest tasuda.
  • Pärast makse õnnestumist saadame teie e-postile tellimuse kinnituse.

Tellimusi töötleme tööpäevadel E–R kell 9.00–17.00.
Kui esitate tellimuse reedel pärast kell 16.00, vormistame selle järgmisel tööpäeval (tavaliselt esmaspäeval).


5. Tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks:

  • Kaupa võib kasutada ainult niipalju, kui on vaja kauba omaduste ja toimimise kontrollimiseks, nii nagu füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud rohkem (nähtavad kasutus- või kulumisjäljed), on veebipoel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastada ei saa:

  • kaupu, mis on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades (näiteks eritellimusmööbel või muud eritellimused);
  • kaunistusi ja ehteid, millel on erigraveering või muu isikupärastatud lahendus.


E-post: info@ehtestuudio.ee

Enne tagastamist palume saata e-posti teel oma tellimuse numbri ja lühikese selgituse.
Pärast tagastatud kauba kättesaamist teeme kliendile tagasimakse 14 päeva jooksul.
Tagastatav summa sisaldab toote hinda + esialgset tarnekulu.